10 decembra, 2013

Info

Na blogu nebol dlho pridaný príspevok, a to z dôvodu že sme ani jedna nemali čas. 
V blízkej dobe, mám v pláne pridať "pár" fotiek (dosť nekvalitných) 

Prosíme všetkých návštevníkov blogu, aby zanechali akýkoľvek komentár, a to len preto, aby sme vedeli či sem VLASTNE NIEKTO CHODÍ.
 

Zhrnutie udalostí za posledný týždeň: 

Včera sme boli predávať na vianočných trhoch, v priebehu tohto týždňa popridávame fotky. (kvôli inšpirácii pretože tam boli dosť zaujímavé veci ktoré by ste si mohli doma vyrobiť ako vianočnú ozdobu,dekoráciu)

V nedeľu som s mamou vyrábala ten taký adventný svietnik (dúfam že viete čo myslím:D), tiež vám pridám fotky a aj veci ktoré sme na to použili.

Fotila som nejaké "umelecké" fotky oblečenia, tak ak by ste chceli vidieť ako sa obliekam kľudne ich popridávam. 

Vo štvrtok som sa bola pozrieť na DOD na Zdravotnej škole v TN a zamilovala som si tú školu. ☺ Rozmýšľa ešte niekto  nad zdravotnou? Ak áno aký odbor? Alebo nad akou školou uvažujete? 

Myslím že to je všetko čo som vám chcela povedať. Áno som ako ruská mašina ktorá ked raz začne nezastaví sa. 

PS: Dávajte, prosím o našom blogu vedieť. Vďaka. ☺ 
                                                                                                                                                
                                                                                                                                                        Mary


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára