24 februára, 2014

Áno žijem...

Neviem kde mám začať...tak idem pekne postupne:D
Nicky... ďakujem ti, za všetko, že si nenechala tento blog spať, že si mu dávala život svojimi príspevkami, za všetko čo pre mňa robíš, a čo si ja piča (sorry za slovo) nevážim...
Vám všetkým sa chcem ospravedlniť že som tu nebola, že som nič nepridávala...snažím sa to zmeniť a už mám pár plánov ktoré musím ešte s Nicky prebrať...
Nesľubujem Vám každodennú aktivitu ale budem sa sem snažiť chodiť čo najviac sa mi bude dať. 

Nič zaujímavé sa mi nestalo, vlastne, začala som sa zaujímať o grafiku a kreselenie a dosť som si to obľúbila... aaa práve som si spomenula, dostala som nový telefón :33♥
a ešte samozrejme Nicky mala meniny, 4.2 ale to je detail..., tak všetko len to najlepšie, veľa zdravia šťastia a lásky, aby si našla svojho princa a aby som ťa už konečne poslúchala...:))♥


užívajte si život a  nerobte si pokuty v knižnici ako ja...:D
with love, 
Mary xx.



2 komentáre: