11 apríla, 2014

How about ...giveaway?

Takže zdravím Vás kočky! :)

Napadlo mi, že by som spravila taký menší giveaway... :) teda ak by ste chceli...
Mám strašne veľa vzoriek výrobkov, (rúže,šampóny,voňavky...) a z každého by som Vám pár poslala :)





Pravidlá : 1. Kliknete na g+1 + kliknete na pripojiť sa k tejto lokalite :)

               2. Napíšete komentár ktorý bude obsahovať : prezívku, email (poprípade iný kontakt), pod akým 
                   menom sledujete. 
               3. (iba pre tých ktorý majú blog...) Link na Váš blog a ak by ste náhodou vyhrali tak by ste                    
                   napísali by ste recenziu s odkazom na náš blog. ☺ (áno, potrebujeme získať 
                   návštevnosť a hlavne je to kvôli mojej potrebe vedieť čo si o tých výrobkoch budete myslieť)


☺ Súťaž vyhodnotím 26.4. 2014 ☺ Súťaž platí pre SR aj ČR ☺ 

Dúfam že sa Vás zapojí čo najviac! 


               

                                

1 komentár:

  1. Myslím si že giveaway je skvela vec :) Len vzorky asi nepostacia :) mozno nejaky cely produkt na zaciatok moze byt malicky :) ved uvidis ako to chodi :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť