09 apríla, 2014

Líčenie+vlasy 0.01 - Najviac používané výrobky

Takže nafotila som Vám pár výrobkov ktoré často používam... :)





Schwarzkopf Taft 3 Weather - Je to tužidlo na vlasy, používam ho po skoro každom umytí vlasov, počkám kým mi preschnú a naniesom ho. Urobí Vám väčší objem a takisto Vám drží účes.
Syoss Volume Lift - Lak na vlasy. 48 hodinová fixácia, drží objem. Vôňa je na moje prekvapnie pekná :D Keď si ho nastriekate na vlasy nevyzerajú ako slama a nelepia sa. (Nečudujte sa že sa budú lepiť keď ho striekate milimeter od vlasov...) Problém s rozčesávaním, aspoň u mňa, nebol, takže môžem súhlasiť so všetkým čo je napísané na obale. :D

(fotila som narýchlo, takže sa ospravedlňujem...)

Moja zbierka špirál...:D
Oriflame - Wonder lash mascara - Je naozaj úžasná a milujem ju! Nelepí, predĺži, zvýrazní, úplne jednoduchá ale za to veľmi skvelá.
Oriflame - 2FX - Nie je taká super ako som očakávala ale taktiež je skvelá. Štetček je úplne iný ako u Wonder lash, ale som s ním spokojná. Častejšie používam dĺžku ako objem. 
Rimmel London - Extra Super Lash (waterproof) - Túto vodeodolnú špirálku som si kúpila minulý rok, z dosť zvláštneho dôvodu, často plačem.:D Noazaj funguje, čo som bola veľmi prekvapená. Odporúčam!
Môžete si ju kúpiť tu. Je tam za naozaj skvelú cenu, samozrejme sa Vám neoplatí objednávať kvôli špirále (ja by som bola toho schopná...) takže si popozerajte, je tam naozaj hocičo, parfémy, telové mlieka, taká internetová drogéria, ktorá je podľa môjho názoru o dosť lacnejšia...
Miss Sporty - XXL Long Mascara - (ak som uviedla zlý názov ospravedlňujem sa, ale je to už zošúchané...)
Táto je super! Som s ňou fakt spokojná, je úžasná...neviem čo k nej mám napísať, proste super a odporúčam! :)
Tá divná priesvitná vec - Vraj to podporuje rast. Ja som to používala miesto klieštikov, zdivhlo mi to mihalnice a ako si ich "pripravilo" na nanášanie špirály. 

AKO ICH POUŽÍVAM? 
Tak zvykla som dávať tú priesvitnú somarinku, Miss Sporty, Oriflame- 2FX a nakoniec Oriflame -Wonder lash, nepoužívam to tak stále, používala som to len pri zvláštnych sitúciach napríklad: vynášanie smetí (ale nie žartujem:D) Riasy potom vyzerali ako umelé, mali objem, dĺžku a všetko čo potrebujete :D
Bežne si však mihalnice "nadvihnem" klieštikmi a potom si dám jednu zo špirál. :)


Klieštiky - Neviem už odkiaľ ich mám ale dajú sa zakúpiť tu a taktiež v hocijakej drogerií poprípade inom obchode.:)
Štetčeky - Neviem, bol to darček...:)
Gabrielle Salvete - Tak ceruzku si moc nedávam ale keď si dám tak len túto :) Som spokojná, ale už potrebujem inú, pretože náš vzťah už nie je to, čo býval.:D 

Dúfam že sa článok páčil, komentáre by ma hrozne potešili! :)
Očakávajte takéto články častejšie...:) potom by som pripravila článok o krycích krémoch, vodičkách na čistenie pleti atď...ďalej plánujem článok o oblečení.:)


Čo používate vy? Aké su vaše skúsenosti s výrobkami ktoré používam?











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára