16 apríla, 2014

Púder, BB krém a štetec

Som maximálne naštvaná! Nejakým "záhadným" spôsobom sa článok vymazal! -_- Takže idem na to znova...Ospravedlňujem sa Vám za to, naozaj neviem čo sa stalo...

V nedeľu som si kúpila pár vecičiek... :) 







New York Color - BB créme - Tento BB krém ma zaujal hneď na prvý pohľad... prečítala som si zloženie, vybrala odtieň, proste som vedela že ho musím mať! Som s ním maximálne spokojná, dobre sa rozotiera, nerobí šupinky, skrátka je skvelý a odporúčam! ☺
Cena - 3 alebo 4 €



Rimmel London - Stay Matte púder - Púder je taktiež skvelý, má úžasnú vôňu, je transparentný, som s ním spokojná. Jediné čo ma hnevá že som ho našla o dve eurá lacnejší tu. 


Štetec - K tomuto sa nebudem vyjadrovať... :D Ak ho niekde uvidíte, rozhodne si ho nekupujte! 

Btw: Choďte sa pozrieť na túto stránku : parfumus.sk máte tam výrobky za omnoho výhodnejšiu cenu, aj keď platíte poštovné stále ušetríte... ☺

PS: Rebelka Mary :3:D



Tak a ešte pár info o článkoch.
Prosím Vás zapojte sa na giveaway!! 
A chystám články o oblečení, takže sa tešte...:)

3 komentáre:

  1. ahoj, máš moc hezký blog!:) právě u mě probíhá giveaway, budu ráda, když se také zapojíš:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť